MTP TW 1450rpm|18-21lt|350bar
- Silnik elektryczny MEC 160 M
- Głowica pompy z mosiądzu
- Sprzęgło silnik-pompa z elastycznym przegubem (zintegrowanym z silnikiem)
- Odlew aluminiowy do ochrony przed korozją
- Prowadnice tłoków obrabiane cieplnie ze stali nierdzewnej
- Wysokowydajne zawory zwrotne ze stali nierdzewnej
- Solidne tłoki ceramiczne
- Kolektor mosiężny: Kuty dla maksymalnej siły i dłuższej żywotności do 350 barów
- Pręty łączące ze stopu brązu
- Wysokiej jakości łożyska stożkowe
- Duża pojemność oleju rozprasza ciepło i poprawia smarowanie, zapewniając dłuższą żywotność
- Uszczelnienia o długiej żywotności
- Ekskluzywny system bez wycieków oleju w skrzyni korbowej minimalizujący zużycie uszczelki olejowej tłoka (opatentowany)
- Wyjątkowy system uszczelnień między skrzynią korbową a głowicą pompy, który zapobiega przedostawaniu się kurzu i brudu do miejsca pracy tłoków, ale pozwala na wypuszczenie wody (opatentowany)
- Silnik w komplecie ze skrzynką elektryczną chronioną listwą
Dokumentacja techniczna: