MTP TW 1450rpm|18-21lt|350bar

  • Silnik elektryczny MEC 160 M
  • Głowica pompy z mosiądzu
  • Sprzęgło silnik-pompa z elastycznym przegubem (zintegrowanym z silnikiem)
  • Odlew aluminiowy do ochrony przed korozją
  • Prowadnice tłoków obrabiane cieplnie ze stali nierdzewnej
  • Wysokowydajne zawory zwrotne ze stali nierdzewnej
  • Solidne tłoki ceramiczne
  • Kolektor mosiężny: Kuty dla maksymalnej siły i dłuższej żywotności do 350 barów
  • Pręty łączące ze stopu brązu
  • Wysokiej jakości łożyska stożkowe
  • Duża pojemność oleju rozprasza ciepło i poprawia smarowanie, zapewniając dłuższą żywotność
  • Uszczelnienia o długiej żywotności
  • Ekskluzywny system bez wycieków oleju w skrzyni korbowej minimalizujący zużycie uszczelki olejowej tłoka (opatentowany)
  • Wyjątkowy system uszczelnień między skrzynią korbową a głowicą pompy, który zapobiega przedostawaniu się kurzu i brudu do miejsca pracy tłoków, ale pozwala na wypuszczenie wody (opatentowany)
  • Silnik w komplecie ze skrzynką elektryczną chronioną listwą

Dokumentacja techniczna: